אם אתם מחפשים בילוי לילי מרגש, סיאול היא המקום המושלם לחקור. עם רחובות הומים ותרבות בידור בעלת שם עולמי, אין זה מפתיע שבירת דרום קוריאה היא אחד מיעדי חיי הלילה המבוקשים ביותר באסיה. מברים פשוטים ועד מועדוני שאיבה, הנה המדריך שלכם לחיי הלילה של סיאול.

כדי להתחיל את הלילה כמו שצריך, לכו לאחד הברים הרבים של סיאול. העיר היא ביתם של מגוון רחב של מוסדות, החל מרמקולים מחתרתיים ועד ברים אופנתיים על הגג. לחוויה ייחודית, מומלץ לבקר ב-Blind Alley, סמטה נסתרת הממוקמת בסמטה נסתרת. לאחר צלצול פעמון הדלת, האורחים מובלים לחלל אינטימי המעוטר בתאורה אדומה חמימה ובריהוט וינטאג'. תוכלו ליהנות מקוקטיילים ייחודיים כגון סיאול סאוור (Seoul Sour) או מאחד מרקחות הוויסקי והג'ין שנבחרו בקפידה.

לבילוי לילי אנרגטי יותר, המועדונים של סיאול הם ביקור חובה. מקום פופולרי בקרב המקומיים, NB2 הוא מועדון רב מפלסי הממוקם ליד תחנת סיאול. תאורה תוססת מאירה את רחבת הריקודים המרווחת של המועדון. קפוץ וגרוב למוזיקה אלקטרונית המתפתחת ללא הרף על ידי כמה מהדיג'ייז החמים ביותר

בעיר.סיאול היא גם ביתם של כוכבי קיי-פופ שאפתניים. צפו בהופעה במועדון החי האגדי Drug או צאו לנסיעה קצרה במונית לרולינג הול. הרולינג הול ידוע באירוח מופעי קיי-פופ על הבמה הקטנה שלו. וההתרגשות לא נעצרת שם! צפו במופע מדהים של כמה מהכישרונות הפופולריים ביותר בדרום קוריאה על ידי רכישת כרטיס לאחת ההופעות החיות של להקת הקיי-פופ הקרובה.

ואם חיי הלילה של סיאול נראים לכם סוערים מידי, אתם יכולים פשוט לבלות עם נערות ליווי בחולון.   

לא משנה מה הטעם שלכם, בחיי הלילה של סיאול יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים חווית קוקטייל שיקית או ערב מועדונים עתיר אנרגיה, תוכלו למצוא אותו בסיאול. הביאו איתכם את החברים החדשים שלכם, גלו את הברים, המועדונים והבילויים הטובים ביותר בעיר, ותיהנו מבילוי לילי שלא תשכחו לעולם.