כשזה מגיע לסקס, קל להעלים עין מסכנות פוטנציאליות – אבל זו טעות ענקית כשמדובר בסקס בחוף הים. למרות שזה אולי נראה כמו אפשרות מהנה ובטוחה, עיסוק בפעילות מינית על קו החוף יכול להיות השלכות קטלניות. משיעורי STD ו- STI גבוהים במיוחד ועד הסיכון להיתפס במעשה, הנה הסיבה מדוע סקס בחוף הים לא צריך להיות חלק מתוכנית המשחק שלך.

חשיפה ציבורית

קיום יחסי מין בחוף הים הוא מהלך מסוכן להפליא, מכיוון שאתה אף פעם לא יודע מי צופה. קל להיתפס ללהט הרגע, אבל חשוב לזכור שאתם ובני זוגכם נמצאים במקום ציבורי – ולכן חשופים מאוד. סביר מאוד שמישהו על החוף צופה או עלול להיתקל בך, וזה יכול להיות מביך מאוד. גם אם אתה על חוף פרטי או חבוי במקום מבודד, זה עדיין קל מדי עבור מישהו לזהות אותך – ועם הטכנולוגיה עושה את זה פשוט ללכוד רגעים במצלמה, אתה אף פעם לא יודע מתי הפגישה האינטימית שלך החוף עשוי בסופו של דבר במדיה החברתית.

עונשים פליליים
התגנבות לחוף הים לסקס היא לא רק לא נוחה, היא יכולה גם להוביל לעונשים פליליים. תלוי איפה אתה נמצא, זה אפשרי כי אתה יכול להיות עובר על החוק על ידי קיום יחסי מין בפומבי. במקרים מסוימים, אתה עשוי אפילו להיות כפוף לעונשים חמורים יותר כמו מאסר. גם אם אתם חושבים שאף אחד לא צופה, עדיין חשוב להישאר מודעים להשלכות האפשריות – זה פשוט לא שווה את הסיכון.

סיכונים פיזיים ובריאותיים
בנוסף לסיכונים המשפטיים והחברתיים הקשורים למין על החוף, ישנם גם כמה סיכונים פיזיים שיש לקחת בחשבון. החול על החוף יכול להיות שוחק מאוד ועלול לגרום לפריחה לא נוחה או לבעיות עור אחרות כתוצאה מהחספוס של החולות והחשיפה העודפת למים מלוחים. סקס בחוף הים עלול גם להשאיר אותך חשוף לזיהומים פוטנציאליים או חיידקים בחול ובמים שעלולים להוביל לבעיות בריאותיות חמורות.

הגנה לקויה מפני מחלות מין / STI
הסיכויים לחלות בזיהום או מחלה המועברים במגע מיני גבוהים בהרבה כאשר מקיימים יחסי מין לא מוגנים – וזה נכון במיוחד בחוף הים. מכיוון שמדובר במקום ציבורי, הסיכויים שמישהו או מספר אנשים קיימו יחסי מין לא מוגנים גבוהים בהרבה מאשר בסביבה פרטית – מה שמגדיל באופן דרסטי את הסיכון לתפוס משהו.

מסקנה:
סקס הוא חוויה מרגשת ואינטימית להפליא שאמורה לגרום לך ולבן זוגך להרגיש בטוחים ומאושרים. אבל בעוד סקס בחוף הים עשוי להיראות כמו דרך מהנה ומשחררת לתבל את העניינים, הסכנות תמיד עולות על היתרונות. כדי להישאר בטוחים, עדיף להימנע מסקס בחוף הים ולהיצמד למרחבים פרטיים ומוגנים. הסיכון של מבוכה והשלכות משפטיות פשוט לא שווה את זה.

למרות שסקס על חוף הים נשמע מדליק, אני מעדיף בבית נערות ליווי בתל אביב