חופשות בצפון מקדוניה הן חלק מהחוויות היפות והמהנות ביותר שיהיו לכם. מנופי הרים מרהיבים וגבעות מתגלגלות ציוריות ועד כמה מהחופים הטובים ביותר באירופה, צפון מקדוניה מציעה את השילוב המושלם של פעילויות יבשתיות וימיות.

צפון מקדוניה, הממוקמת בין אלבניה, יוון, בולגריה וקוסובו, מציעה שילוב ייחודי של מסורות תרבותיות, כמו גם נוף טבעי עוצר נשימה. לאחרונה, המדינה הופכת פופולרית יותר ויותר בקרב תיירים שמשתוקקים לחוויות שלוות מחוץ למסלול.

אחד הדברים הטובים ביותר בבחירה לנפוש בצפון מקדוניה הוא שיש המון אפשרויות לכולם. עבור אלה שהם יותר מטיילים פעילים, יש מספר פעילויות חוצות ליהנות, כגון טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, רכיבה על סוסים, וטיפוס צוקים. רכסי ההרים, הנהרות והיערות המדהימים מציעים רקע ללא תחרות כדי להפוך את הרפתקת החוץ שלכם לבלתי נשכחת עוד יותר.

אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה, יש גם שפע של אתרי ספא ברחבי הארץ המספקים את המארח המושלם להירגע ולטעון מצברים. או אם אתם מעדיפים להתרווח על החוף וליהנות מהשמש, למה לא ללכת לאוחריד שם תוכלו לספוג את הנופים הציוריים על פני האגם.

כמובן, אוכל הוא גם חלק חשוב בכל חופשה. המטבח הצפון מקדוני מגוון להפליא ומלא בטעמים מדהימים, הודות להשפעות האימפריה העות'מאנית, רומא והבסבורג. מהתמחויות מקומיות כמו 'טראטור' – מטבל יוגורט מקדוני טעים – ועד 'Tavce Gravce' – תבשיל שעועית מסורתי – יש הרבה מה לטעום וליהנות, לערבב ולהתאים לטעמים המקומיים.

אם אתם מחפשים חופשה ייחודית, מחוץ למסלול, אתה לא יכול לטעות עם בחירת צפון מקדוניה כיעד החופשה שלך. עם הנופים המדהימים שלה, המגוון התרבותי והמטבח הטעים, צפון מקדוניה בטוח תציע משהו לכל אחד.  ואם בטיול במקדוניה הלכת הרבה, ועכשיו כואב לך הגב – בוא לקבל עיוסי טוב. נערות ליווי במרכז יודעות להעניק לך את העיסוי הטוב ביותר.