אם לבעלך יש פין גדול שגורם לך כאב במהלך קיום יחסי מין, את לא לבד. על פי מחקרים, עד 5% מהנשים מדווחות על קושי בגלל גודל הפין של בן הזוג ורבות מהנשים הללו יכולות לחוות כאב פיזי מאיבר מין גדול מדי.

השאלה אם גודל הפין משפיע על ההנאה המינית של כל אחד מבני הזוג היא עניין מסובך שעדיין לא נפתר באופן חד משמעי. אבל אם זה גורם לך כאב פיזי, חשוב לדון בנושא עם בעלך ולנקוט צעדים כדי להפחית את אי הנוחות.

ראשית, דברי עם בעלך על הכאב שאת חווה. הסבירו לו שזה בגלל גודל הפין שלו ושזה מקשה עליכם ליהנות ממין. הקפידו להדגיש שהבעיה אינה השתקפות של אף אחד מכם או של מערכת היחסים שלכם.

משם, יש כמה גישות שונות שיש לקחת בחשבון. משחק מקדים יכול להיות כלי שימושי, שכן השימון הטבעי שמגיע עם עוררות מוגברת יכול לעזור לפין להחליק פנימה בקלות רבה יותר. אתה יכול גם לנסות להתנסות בתנוחות מיניות שונות כדי לעזור למצוא את זו הנוחה ביותר. במידת האפשר, ביצוע כמה תרגילי מתיחה לפני פעילות מינית עשוי גם לעזור.

שימוש בחומר סיכה על בסיס מים יכול גם לעזור להפחית את הכאב במהלך החדירה. לחלופין, אתה יכול לנסות להשתמש בקונדום שהופך את הפין מעט דק יותר ויכול להפחית את תחושת אי הנוחות. שוחח עם הרופא שלך על שימוש בקרם מאלחש מקומי או ג'ל כדי להפחית את הכאב במהלך החדירה.

לבסוף, אם הכאב ממשיך להיות בעיה, לראות מטפל מיני יכול גם להיות מועיל. מטפל יכול ללמד אותך טכניקות ספציפיות כדי להגביר את הנוחות שלך במהלך יחסי מין והוא יכול לספק ייעוץ למצב הספציפי שלך.

עוד דבר שכדאי לך לשקול על מנת לא לאכזב את בעלך, אבל גם לא להיקרע מכאבים – זה לאפשר לו לבלות עם נערות ליווי בחולון.   

לא משנה כמה גדול או קטן איבר המין של בעלך, חשוב שתהיה לך תקשורת כנה ופתוחה איתו על הכאב שלך. עם השיחות והטכניקות הנכונות, אתה אמור להיות מסוגל ליהנות מיחסי מין מבלי לסבול את הכאב.