הנוף הקולינרי של האנוי מלא במנות מערביות ייחודיות ומוזרות. אם אי פעם רציתם לנסות המבורגר טעים אך ייחודי לחלוטין, PlantX במרכז האנוי הוא המקום המושלם לספק את התשוקה שלכם.

PlantX הוא בית קפה טבעוני בסגנון תעשייתי, הממוקם ברחוב שקט אך במיקום מרכזי ברובע העתיק של האנוי. האווירה מגניבה וקז'ואלית, המקום המושלם לבוא לארוחת צהריים רגועה אך בריאה ומשביעה. PlantX מציעה מגוון רחב של אפשרויות טעימות וידידותיות לטבעונים, מסלטים ושייקים ועד להמבורגרים הטעימים המפורסמים שלהם.

תפריט ההמבורגר כולל אפשרויות כמו המבורגר בוטנים שעמוס בקציצה מחלבון טבעוני, בטטה ובוטנים, והכל מסתיים בלחמנייה טבעונית באהבה. אבל כוכב המופע הוא ההמבורגר Oh-My-God. המבורגר מעורר תיאבון זה עשוי מתערובת החלבונים הטבעונית הקניינית של PlantX, העשויה מתערובת של חלבוני אפונה מבית Higher Nature, שעועית שחורה ושום, ולאחר מכן מעליה בצל, חמוצים ומאיו צ'ילי טבעוני. כל המרכיבים הטעימים האלה מתאחדים ליצירת המבורגר עסיסי ובלתי נשכח באמת.

אבל ההמבורגרים הם לא הדבר היחיד שמעניק ל-PlantX את המוניטין הפנטסטי שלה. תפריט המשקאות כולל מגוון אפשרויות ידידותיות לטבעונים כמו קומבוצ'ה ומוקטיילים, כמו גם אפשרויות קפה טבעוניות. בית הקפה כולו מעוצב בשילוב של אלמנטים עיצוביים תעשייתיים וינטאג'יים, ויש שפע של מקומות ישיבה ומרחב משותף כדי להבטיח שכולם בקבוצה שלכם ירגישו בנוח.

אם אתם מבקרים בהאנוי ומחפשים לנסות משהו ייחודי וטעים באמת, PlantX הוא ביקור חובה. מהמבורגר Oh-My-God ועד למבחר המדהים של משקאות טבעוניים, PlantX מגישה את מיטב ההמבורגרים הידידותיים לטבעונים של האנוי באווירה מרגיעה ומגניבה כאחד. עצרו ליד ונסו את מה שרבים מכנים ההמבורגר הטוב ביותר בהאנוי.

לא תתאכזב. ואחרי שאכלת, עוד בילוי לגברים זה נערות ליווי