כשמדובר בחיי מין מספקים ומהנים, הרבה גורמים נכנסים לתמונה. ממצב רוח ועד אווירה, כל זה יכול להשפיע על החוויה שלך. עם זאת, מה שאתם אוכלים הוא גם היבט חיוני שיכול להשפיע על הביצועים וההנאה שלכם בחדר השינה. כולנו שמענו את המשפט "אתה מה שאתה אוכל", וזה נכון אפילו בחדר השינה. מזונות מסוימים יכולים לתת לך דחיפה של אנרגיה, בעוד שאחרים יכולים להשאיר אותך מרגיש נפוח ורדום. אז אם אתם רוצים לבלות לילה בלתי נשכח ומלא תשוקה עם בן או בת הזוג שלכם, הנה שלושה מאכלים שכדאי להימנע מהם לפני קיום יחסי מין.

1. מאכלים חריפים בעוד פינוק ארוחה – חריפה עשוי להיראות כמו רעיון טוב לפני סקס, זה יכול להיות כמה תוצאות לא נעימות. מזונות חריפים מעלים את טמפרטורת הגוף, מה שעלול להוביל להזעת יתר ואפילו לצרבת. ובואו נהיה כנים, שום דבר לא יכול להרוג את מצב הרוח מהר יותר מאשר להרגיש לא נוח ומיוזע. יתר על כן, מזונות חריפים יכולים גם לגרום נפיחות וגזים, משאיר אותך מרגיש לא נוח ומודע לעצמך. לכן, אם אתה רוצה להימנע מבעיות אלה ולשמור על המיקוד על בן הזוג שלך, עדיף להימנע ממזונות חריפים לפני קיום יחסי מין.

2. מזון מעובד – כולנו יודעים שמזון מעובד מזיק לבריאות שלנו, אבל האם ידעתם שהוא יכול להשפיע גם על חיי המין שלכם? מזונות עשירים בסוכר מזוקק ושומנים לא בריאים עלולים לגרום לדלקת בגוף, מה שעלול להפחית את זרימת הדם לאיברי המין, מה שמוביל לחוסר עוררות. בנוסף, מזונות מעובדים עשירים גם בנתרן, מה שעלול לגרום לנפיחות ולאגירת מים, מה שמעניק לכם תחושה לא נוחה של "תינוק אוכל". לכן, במקום לקחת שקית צ'יפס או חטיף ממותק לפני שאתם הולכים לחדר השינה, בחרו באפשרויות בריאות יותר כמו פירות, ירקות וחלבונים רזים.

3. אלכוהול – אנשים רבים עשויים לפנות לכמה משקאות כדי להשתחרר ולהיכנס למצב הרוח. עם זאת, אלכוהול הוא רוצח ליבידו ידוע. למרות שזה עשוי בתחילה לגרום לך להרגיש רגוע ובטוח, זה יכול גם לפגוע ביכולת שלך לבצע. אלכוהול הוא מדכא, אשר יכול לעשות את זה מאתגר להשיג ולשמור על זקפה לגברים. זה יכול גם להפחית את הרגישות ואת עוצמת האורגזמה עבור גברים ונשים כאחד. יתר על כן, אלכוהול יכול גם לייבש את הגוף שלך, משאיר אותך מרגיש עייף ורדום. לכן, אם אתה רוצה ליהנות באופן מלא ולעסוק בחוויה המינית שלך, עדיף להגביל את צריכת האלכוהול שלך לפני להכות את הסדינים.

לסיכום, מה שאתם אוכלים יכול להשפיע באופן משמעותי על הביצועים וההנאה המינית שלכם. הימנעות ממזונות חריפים, מזון מעובד ואלכוהול לפני קיום יחסי מין יכולה לעזור לכם לחוות חוויה מהנה ומספקת יותר. במקום זאת, בחרו באפשרויות בריאות יותר שיזינו את גופכם ויספקו את האנרגיה שאתם צריכים כדי לבלות לילה מלא תשוקה ואינטימי עם בן או בת הזוג שלכם. זכרו, טיפול בגופכם יכול להוביל לחיי מין טובים יותר, לכן בחרו בחוכמה את הארוחות שלפני המין.

ואם הבעיה שלך היא אחרת, יותר בכיוון של מחסור בחיי מין – אתה צריך נערות ליווי ברמת גן