אסיה נחגגת ברחבי העולם בזכות התרבות הארוגה, ההיסטוריה המגוונת שלה, הערים התוססות והנוף עוצר הנשימה. אבל זה גם ביתם של כמה מהמוזיאונים הטובים בעולם, מה שהופך אותו ליעד טיולים משכנע עוד יותר. מהצגת כמה מהממצאים העתיקים ביותר בעולם ועד טבילת מבקרים בטכנולוגיות העדכניות ביותר, אסיה מלאה באטרקציות מדהימות שהן חינוכיות כמו שהן מבדרות. הנה ששת המוזיאונים המובילים שחובה לראות באסיה. 1. המוזיאון

הלאומי של סין, בייג'ינג – המוזיאון העצום הזה הוא הגדול ביותר בסין ובו אוסף מרשים של שרידים ודגימות, שכולם מספרים סיפור אחר של ההיסטוריה הארוכה והמרתקת של המדינה. בתוך המוזיאון תמצאו ממצאים הנעים בין כלי חרס פרהיסטוריים לקליגרפיה וכלי ברונזה. בחצר החיצונית שלו, תוכלו למצוא העתקים בגודל טבעי של צבא הטרקוטה ומונומנטים איקוניים אחרים.

2. המוזיאון הלאומי של קוריאה, סיאול – זוהי תחנת חובה לכל מי שמעוניין לחוות את התרבות וההיסטוריה הקוריאנית. זהו אחד המוזיאונים הגדולים ביותר באסיה וכולל יותר מ -220,000 פריטים. כל מה שנמצא בתוך המוזיאון מחולק ל-11 קטגוריות, מה שמקל על חקירת הפנים הרבות של תרבות המדינה.

3. המוזיאון הלאומי של טוקיו, טוקיו – מוזיאון זה מכיל את האוסף הגדול בעולם של אמנות וחפצים יפניים, מה שהופך אותו לאתר חובה לכל מי שמתעניין בהיסטוריה היפנית. בתוך המוזיאון תמצאו תצוגות של חפצים מעברה של יפן, כמו גם חדרי גלריה בהם תוכלו לצפות בציורים קלאסיים, פסלים ועבודות יד מסורתיות.

 

4. המוזיאון הלאומי של הודו, ניו דלהי – המוזיאון האיקוני הזה הוא ביתם של חפצים נדירים ויצירות אמנות מהעבר העשיר של הודו. הוא מכיל אוסף נרחב מלמעלה מ -5,000 שנות היסטוריה, מתקופת הברונזה ועד התקופה הקולוניאלית. בתוך המוזיאון, המבקרים יכולים לחקור את הגלריות המציגות מעבר בסגנונות, עיצוב ואמנות. המבקרים יכולים גם לראות כתבי יד נדירים, כלי נשק ואוספי תכשיטים.

5. המוזיאון הלאומי של קמבודיה, פנום פן – מוזיאון חשוב זה הוא הבית העיקרי של המורשת התרבותית והארכיאולוגית הקמרית. הוא מוקדש לשימור ההיסטוריה של המדינה וחוקר את אתרי העתיקות הרבים שלה. בפנים, המבקרים יכולים למצוא כלי חרס, פסלים ותבליטים, כמו גם יצירות אמנות דתיות ומיתולוגיות.

 6. מוזיאון האסלאם המלזי, קואלה לומפור – מוזיאון זה חוגג את המורשת העשירה של האסלאם על ידי הצגת יצירות החל מהקוראן העתיק ביותר ששרד ועד לאמנות אסלאמית עכשווית, המעוצבת במגוון מדיומים. המוזיאון בן שבע הקומות מכיל גם ספרים, כתבי יד ומסמכים שונים בספרייתו, מה שהופך אותו לביקור חובה לכל מי שמתעניין בהיסטוריה של האזור.

לא משנה מה תחומי העניין שלך, יש מוזיאון באסיה שבטוח ללכוד את הפליאה והדמיון שלך. קח קצת זמן לחקור ולגלות את המוזיאונים הטובים ביותר של אסיה ותהיה לך חוויה בלתי נשכחת. לא נשכח שטיולים בעולם זה דבר יקר, אבל יש עולם ומלואו גם כאשר מבלים עם נערות ליווי בבת ים