חקר נקודת הג'י היא דרך מצוינת להוסיף קצת תבלין למערכת היחסים המינית שלך. בעוד שיש הרבה דרכים לענג מישהו עם הידיים או הפה, משחק מקדים המתמקד במיוחד בגירוי נקודת הג'י יוצר חוויה חדשה שיכולה להעצים מפגש אינטימי.

נקודת הג'י היא אזור הממוקם על הקיר הקדמי של הנרתיק, וגירוי נכון שלו יכול לגרום לעוררות מוגברת ולאורגזמות נוספות. למרבה הצער, אנשים רבים נאבקים למצוא אותו או יודעים מה לעשות ברגע שיש להם. כדי לעזור בכך, הרכבנו מדריך לחקר נקודת הג'י במהלך משחק מקדים.

כשאתם מכניסים את נקודת הג'י למשחק המקדים שלכם, חשוב לקחת אותה לאט. הקפידו להקדיש מספיק זמן כדי שתוכלו לחמם אחד את השני ולחקור כראוי את האזור. ברגע שאתה מוכן, לעורר את נקודת הג'י עם האצבע. התנסו במשיכות ובעיגולים שונים כדי למצוא ממה בן הזוג שלכם נהנה. חשוב להקפיד להשתמש בהרבה חומר סיכה כדי להבטיח שהחוויה תהיה נוחה ומהנה.

אתה יכול גם להשתמש בצעצועים כדי לחקור את נקודת הג'י. צעצועי מין רבים, כגון ויברטורים של נקודת הג'י, תוכננו במיוחד מתוך מחשבה על נקודת הג'י. בניגוד לאצבע, אלה יכולים לספק תחושה ייחודית שיוצרת חוויה אינטנסיבית יותר. אתה יכול גם להתנסות עם מיקומים שונים כדי לחקור עוד יותר את נקודת הג'י. תנוחות מסוימות, כגון קאוגירל, מציעות חדירה עמוקה יותר להנאה אינטנסיבית יותר.

לא כולם נהנים מגירוי נקודת הג'י שלהם, ולכן חשוב לשים לב לתגובות של בן הזוג. אם הם נראים לא נוח או אומרים שהם לא אוהבים את זה, להפסיק מיד. אין דרך נכונה או לא נכונה לקיים יחסי מין וחשוב לכבד את הגבולות אחד של השני.

ללמוד איך לרצות את נקודת הג'י אחד של השני הוא חלק חשוב בשמירה על חיי מין בריאים. חקירת נקודת הג'י במהלך המשחק המקדים יכולה להביא את מערכת היחסים שלכם לשלב הבא וליצור חוויה ייחודית. זכרו לקחת את הזמן ולהתנסות בטכניקות שונות עד שתמצאו משהו שמתאים לשניכם. עם הגישה הנכונה, חקר נקודת הג'י יכול להיות דרך מהנה ומהנה להוסיף קצת תבלין למערכת היחסים שלכם.

ואם תרצה ללמוד עוד על מיניות האישה, אתה יודע איפה יש אוניברסיטה לנושאי כוס – דירות דיסקרטיות במרכז