רמת גן, הממוקמת במטרופולין גוש דן המזרחי ביותר בישראל, היא עיר ישראלית מודרנית רוויית היסטוריה, תרבות וקשר משפחתי. האזור נוסד רשמית בשנת 1921 כיישוב חקלאי כפרי למחצה, והתרחב במהירות בשנות העשרים והשלושים עקב הגירה יהודית לאזור. העיר גדלה במהירות בשנות החמישים ואילך הודות לכלכלה הישראלית המשגשגת וזרם מתמשך של עולים ומשפחות חדשות.

כסמל לצמיחה והתפתחות מתמדת, רמת גן היא ביתו של אזור הבורסה ליהלומים, הידוע כשוק החיצוני הגדול ביותר ליהלומים בעולם. חלק ניכר מההתמקדות האחרונה במודרניזציה של רמת גן הופנה לתשתיות ההיי-טק והעסקים שלה, כאשר בניינים ומגדלים רבים כמו מגדל משה אביב ונמל התעופה הבינלאומי ע"ש אילן ואסף רמון מתחילים את דרכם כאן.

רמת גן ממוקמת סביב ארבעה רובעים מרכזיים עיקריים – מרכז העיר, גן מסוף, רמת גן-שרונה, ורידינג (קריית עופר). אזורים אלה שוקקים שכונות, בתי ספר, פארקים ושטחי מסחר, מה שהופך כל אזור לייחודי ומזמין. לצד היותה אחת הערים המאוכלסות בישראל, רמת גן היא גם אחת הירוקות בה, עם גן ברוך רביץ הממוקם בלב העיר. הפארק היפהפה הזה כולל את הגן היפני, כלוב, גן בוטני, מוזיאון מדע אינטראקטיבי, אגם מלאכותי, שבילי הליכה ירוקים ועוד.

כשהולכים ברחובות, אי אפשר שלא להבחין בשכונות המגוונות והצבעוניות, שלכל אחת אופי וקסם משלה. אם אתם מחפשים תיקון לשן המתוקה שלכם, ביקור ברחוב אלנבי או בכיכר הארגון הוא חובה – ביתם של עשרות מאפיות ובתי קפה עם פינוקים טעימים. מרכזי הקניות ברמת גן הם מהחדישים ביותר בארץ כולה, כאשר רבים מהם נושאים מותגי מעצבי על.

ברמת גן יש גם כמה מהאוניברסיטאות המובילות בישראל כמו אוניברסיטת בר-אילן וכמה בתי חולים מתקדמים כמו המרכז הרפואי האוניברסיטאי תל אביב והקמפוס הרפואי רמב"ם. שילוב זה של מערכות חינוך ובריאות הופך אזור זה בישראל למושלם לקריירה חדשה ולהתחלה חדשה.

חיי הלילה התוססים של רמת גן, האוכל הטעים והתרבות המגוונת מבטיחים שיהיה משהו שכולם יוכלו ליהנות ממנו בכל פינה. רבים מרחובות העיר מורכבים ממסעדות וברים שנשארים פתוחים עד מאוחר, ומציעים מגוון רחב של מאכלים ויינות ישראליים ובינלאומיים.

נערות ליווי ברמת גן
נקודת הציון האיקונית ביותר של רמת גן היא מגדלי עזריאלי המשקיפים על פארק גני יהושע. מבנה זה משלב שלושה גורדי שחקים מדהימים המאירים את הלילה בצבעים שונים – מחזה אמיתי למראה.

עבור מבקרים ותושבים חדשים, רמת גן מספקת חוויה מטרופולינית מרגשת ומודרנית תוך שמירה על שורשי העיר וההיסטוריה התוססת שלה. מיקומה בלב מטרופולין גוש דן ההומה הופך את העיר למקום אידיאלי לכל מי שמחפש להתחיל חיים חדשים ולנצל את כל האפשרויות שיש לעיר להציע.