כאחת הערים התוססות והמחשמלות ביותר בדרום אמריקה, בואנוס איירס היא מרכז שוקק של תרבות, היסטוריה ותשוקה. מרחובות צדדיים מרוצפים ועד כיכרות מונומנטליות, רחובותיה שוקקים חיים וצבע. בין אם אתה תייר המחפש חופשה רומנטית או גולה מחפש לחקור את ההיסטוריה והתרבות המדהימות של העיר, סוף שבוע בבואנוס איירס מבטיח משהו לכל סוג של מטייל.

מתי לבקר

 בואנוס איירס הוא טיול מרגש בכל עת של השנה. עם זאת, הזמן הטוב ביותר לתכנן טיול הוא באביב או בסתיו, כאשר הטמפרטורות מתונות בנוחות. במהלך החורף (יולי – אוגוסט) מזג האוויר הוא רק קצת יותר קר. החורף רואה גם שיא במספר התיירים המבקרים בעיר, ולכן המבקרים צריכים להיות מודעים לקהל פוטנציאלי באטרקציות.

מה לעשות ולראות

בואנוס איירס מתגאה במגוון רחב של אתרים ופעילויות. עם כל כך הרבה דברים לעשות בטיול סוף השבוע כאן, המבקרים צריכים לתכנן את מסלול הטיול שלהם מראש כדי להפיק את המרב מזמנם בעיר. כשאתם חולמים על סוף שבוע מושלם, הקפידו לכלול כמה מהאטרקציות שחובה לראות.

האובליסק – אחד הסמלים האיקוניים ביותר של העיר, האובליסק מתנשא גבוה באמצע פלאזה דה לה רפובליקה רחבת הידיים. אנדרטה זו בגובה 223 רגל היא התכונה הפיסולית העתיקה ביותר של הבירה ומתוארכת לשנת 1936. תוכלו לטייל בכיכר ולהתפעל מהאובליסק, כמו גם ממגוון מסעדות שוקקות, פסלים ומופעי רחוב.

La Boca – שכונה אייקונית זו מאופיינת בבניינים צבעוניים ומסורתיים ובאמנות רחוב מפורסמת. ביתה של מעצמת הכדורגל בוקה ג'וניורס, לה בוקה ידועה בקרב המקומיים והמבקרים בזכות חיי הרחוב התוססים והאנרגיה שלה. קחו את הזמן לחקור את הגלריות המקומיות ואת מוזיאוני התרבות, כמו גם לאכול באחת המסעדות המסורתיות.

Casa Rosada – ידוע גם בשם הבית הוורוד, בניין גרנדיוזי זה עומד גבוה על הכיכר המרכזית של העיר. גלו את הארמון בגוון ורוד, לצד מונומנטו דה לוס דוס קונגרסוס דה מאיו (Monumento de los Dos Congresos de Mayo), שהושבע על ידי פוליטיקאים בכירים ונשיאים לשעבר.

אוכל וחיי לילה

אף טיול בבואנוס איירס אינו שלם בלי לחקור את סצנת האוכל המפתה שלה. מהסטייק הארגנטינאי הקלאסי ועד לטעמים חדשניים יותר, המסעדות בבואנו איירס מציעות מגוון מעדנים כדי לפתות את בלוטות הטעם. אלה המחפשים קצת כיף בשעות הלילה המאוחרות צריכים לצאת לטיול לילי ברחובות פלרמו. כאן, המבקרים ימצאו שפע של ברים ומועדוני לילה שיתאימו לכל סוגי מחפשי הכיף.

תחבורה

חופשת סוף שבוע בבואנוס איירס עלולה להפוך במהירות לכאוטית אם המבקרים לא מתכננים מראש. כדי להסתובב בעיר במהירות ובנוחות, תיירים צריכים לעשות שימוש במערכת הרכבת התחתית המהירה והיעילה, המכונה Subte. המבקרים יכולים גם לבחור במערכת האוטובוסים או ב-Uber.

ההרפתקה שלכם בבואנוס איירס מחכה בואנוס

איירס מציעה מספר עצום של חוויות תרבותיות וגסטרונומיות המושלמות לחופשת סוף שבוע בלתי נשכחת. מכיכרות מונומנטליות ועד חיי לילה תוססים, העיר הזו היא יעד שחובה לראות. אז תכננו כאן את חופשת סוף השבוע שלכם – לא תצטערו על זה!

הרווקים ייהנו מאוד מהנערות המקומיות. ואם נסעתם עם בת זוג, כאשר תחזרו לארץ תוכלו למצוא ערב חופשי לבלות עם נערות ליווי בקריות