האם נשים מעדיפות בחורים קירחים? זו שאלה שנשאלה על ידי רבים ונראה שעדיין אין תשובה חד משמעית. מצד אחד, יש נשים שמאמינות שראש קירח הוא אטרקטיבי והוא סימן לכוח וביטחון. מצד שני, יש הסבורים כי התקרחות יכולה להיחשב סימן של הזדקנות וחוסר אטרקטיביות.

בסופו של יום, זה באמת מסתכם בהעדפה אישית. חלק מהנשים עשויות להעדיף גברים קירחים, בעוד שאחרות עשויות למצוא התקרחות כטרן-אוף. לכן, אין תשובה נכונה או לא נכונה האם נשים מעדיפות בחורים קירחים או לא.

עם זאת, אם אתה קירח ומודע לעצמך לגבי זה, יש דרכים לגרום לזה להיראות פחות מורגש ויותר מושך. בתור התחלה, ניתן לנסות להשתמש בשמפו מיוחד המיועד במיוחד להתקרחות, שכן חפיפת הראש באופן קבוע יכולה לעזור לשמור על מראה מבריק ומבוקר. בנוסף, את יכולה גם לנסות לגדל את שיער הפנים שלך כדי להעניק לעצמך מראה מחוספס ונאה יותר.

ישנם גברים שמרגישים חוסר ביטחון כאשר הם מקריחים, הם חושבים שנשים פחות נמשכות אליהם. אבל הסיבה שנשים פחות נמשכות אליהם היא דווקא חוסר הביטחון שהם משדרים. זה לא השיער, זה מה שאתם מקרינים החוצה. ואם אתם רוצים לחזק את הביטחון שלכם, אולי כדאי לשקול בילוי עם נערות ליווי בהרצליה.    אתם צפוים לגלות שהן דוקא אוהבות גברים קרחים, ומתמסרות ועושות הכל על מנת לספק את הגבר. 

בסך הכל, ההחלטה אם נשים מעדיפות בחורים קירחים או לא נתונה בסופו של דבר בידי האישה הבודדת. לא משנה מה תחליטו, רק זכרו להיות בטוחים בעצמכם וליהנות מהעור (או היעדרו) שבו אתם נמצאים!