ממוקמת בין קו החוף התוסס של הים התיכון לבין הגבעות המשתפלות של אזור הגליל, חיפה היא עיר נמל המציעה שילוב תוסס של התרגשות על חוף הים, אתרי תרבות עשירים וחדשנות טכנולוגית. העיר התוססת הזו היא העיר השלישית בגודלה בישראל ומציעה משהו לכל אחד. עם ארכיטקטורה מדהימה, תרבות דינמית ומוזיאונים מרשימים, חיפה לא מפסיקה להדהים אתכם.

ממוקמת בחוף הצפוני הציורי של ישראל, חיפה היא העיר היחידה בארץ עם קו חוף כה יפה. לא רק שטיילת החוף הנרחבת של העיר מלאה בבתי קפה ומסעדות, אלא גם מציעה מגוון רחב של פעילויות, החל משחייה אחר הצהריים ועד ספורט חוף. למי שמעדיף להישאר ביבשה, שכונות ואדי ניסנס ובת גלים בחיפה מציעות אפשרויות קניות עצומות למבקרים בהן.

חיפה היא לא רק עיר חוף, היא גם מרכז תרבות, צמיחה רוחנית והשראה. חיפה היא ביתם של המרכז העולמי הבהאי וקבר הבאב, אתר קדוש לאמונה הבהאית. השטחים השלווים והאידיליים של המרכז משמשים כמקום של רוגע ויופי למבקרים המחפשים צמיחה רוחנית.

חיפה היא גם מרכז תרבות, עם מגוון רחב של מוזיאונים. המוזיאון הימי הלאומי ומוזיאון חיפה לאמנות מארחים שניהם מגוון תערוכות, מציור ועד צילום. פסטיבל הסרטים חיפה מתקיים מדי שנה ומציג את הסרטים החדשים ביותר מרחבי העולם. צופי התיאטרון יכולים לצפות בהצגה במרכז הכרמל, ביתו של תיאטרון חיפה, או בתיאטרון השעה האחת עשרה של בית התרבות הישראלי. התיאטרון הלאומי של ישראל, או הבימה, מעלה לעתים קרובות מופעים בעלי שם עולמי בבריכת הסולטן או במקומות אחרים באזור.

ממוקם ליד אוניברסיטת חיפה, אוכלוסיית הסטודנטים המשגשגת של חיפה מוסיפה לאטרקטיביות הכוללת של העיר. האוניברסיטאות ומרכזי המחקר בעיר, כולל הטכניון, מביאים סטודנטים וחוקרים מכל רחבי העולם. אוכלוסיית סטודנטים מגוונת זו מסייעת לשמור על העיר רעננה, חשיבה קדימה וראש פתוח.

חיפה היא עיר שמחבקת את העבר וחוגגת את העתיד תוך שמירה על קשר לאדמה. עם השקיעות הצבעוניות, המרחבים השוקקים והרחובות הסואנים, חיפה מספקת חוויה שתישאר אתכם הרבה אחרי שתצאו מחופיה. בקרו בעיר מגוונת להפליא זו וגלו את התרבות, הרוחניות, האמנות והבידור היפים שלה. מטיילת חוף הים ועד לרוחניות של הדת הבהאית, חיפה היא מקום ייחודי ומיוחד שישאיר אתכם עם זיכרונות לכל החיים.
נערות ליווי בצפון