באזור המפרץ של קליפורניה, סן פרנסיסקו הוא יעד מוביל למטיילים. מגשר שער הזהב האיקוני ועד לאווירה התוססת לאורך הגבעות של נוב היל, זו עיר תוססת ויפה שיש בה משהו קטן לכל אחד. זה גם ביתם של כמה מהמלונות הטובים ביותר שתוכלו למצוא במדינה.

עבור אלה עם תקציב, לשקול את מלון הארבור קורט. מלון בוטיק קלאסי זה ממוקם בלב הרובע הפיננסי של סן פרנסיסקו. בזכות מיקומו הנוח, במרחק הליכה מחנויות ומסעדות סמוכות, הוא מספק לאורחים שפע של אפשרויות לחקור את העיר. המלון מציע גם מתקנים מהשורה הראשונה, לרבות חדר כושר, פינת ישיבה חיצונית על הגג ואינטרנט אלחוטי חינם. יחידות האירוח פשוטות אך אופנתיות, מה שהופך אותן לאופציה נהדרת עבור אלה המחפשים שהייה במחירים סבירים בעיר.

לחלופין, עבור אלה המחפשים שהייה מפנקת, Fairmont San Francisco הוא היעד המושלם. מלון מפואר זה משקיף על קו הרקיע של העיר, ומספק לאורחים נופים מדהימים מכל חדר. מטרקלין הלובי Sky ועד למסעדות הרבות באתר, יש שפע של מתקנים שיהפכו את שהייתכם לבלתי נשכחת. שלא לדבר על כך שהמלון מציע גם מגוון שירותי ספא ובריכה חיצונית מחוממת.

עבור אלה המחפשים חוויה אינטימית יותר, מלון לורל אין הוא המקום האידיאלי. עם העיצוב המודרני והקסם של העולם הישן, מלון זה מספק סביבה נעימה לחופשה בסן פרנסיסקו. עם 32 חדרים בלבד, אין ספק שתקבלו תשומת לב אישית ושירות לקוחות מהשורה הראשונה. בנוסף, הוא ממוקם באזור פסיפיק הייטס, מה שהופך אותו למקום המושלם לחוות אטרקציות פופולריות, כולל לגיון הכבודו חממת הפרחים.

ממוקם ליד פארק AT&T, מלון פיניקס הוא גם אידיאלי עבור אלה המחפשים חופשה רגועה יותר. במרחק הליכה מכמה מהמסעדות, החנויות והברים הטובים ביותר של העיר, מלון היסטורי זה מספק לאורחים שפע של דרכים לחקור את סן פרנסיסקו בסגנון. בפנים, המלון מציע חדרי אירוח עכשוויים עם עיצוב אופנתי ומתקני נוחות מודרניים. זהו המקום המושלם עבור אלה המטיילים עם חברים או משפחה, וטרקלין הגג מציע נופים מדהימים של מפרץ סן פרנסיסקו.

סן פרנסיסקו מלאה במלונות מדהימים לא משנה מה התקציב שלך. מהשיק העכשווי של מלון פיניקס ועד לאלגנטיות הנצחית של מלון פיירמונט סן פרנסיסקו, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים חופשה במחיר סביר או משהו יוקרתי יותר, תמיד תוכלו למצוא את מה שאתם מחפשים בסן פרנסיסקו.

ואם אין תקציב לסן פרנסיסקו, בינתיים בלה עם נערות ליווי בקריות.