"ה"אנשים

רבים רואים את תא הנוסעים של מטוס כמקום להירגע ואולי אפילו לשקול לקבל קצת פרטיות. פינות או מושבים מבודדים בחלק האחורי של המטוס הפכו למקום פופולרי עבור נוסעים המעוניינים להביא קצת התרגשות למסע הבא שלהם. אנשים הרחיקו לכת עד כדי ביצוע מעשים מיניים תוך כדי טיסה, אך למעשה ישנם סיכונים ממשיים בלקיחת חלק בסוג זה של התנהגות אינטימית.

בראש ובראשונה, חשוב לציין שלמרות שזה עשוי להרגיש כאילו אתם לבד, האמת היא שמטוס הוא למעשה מרחב ציבורי מאוד. בדרך כלל יש נוסעים אחרים בסביבה, ואם הם במקרה קרובים מספיק כדי לשמוע ולהיות עדים לפעילות שלך, זה יגרום להשפלה רבה ואולי אפילו להשלכות משפטיות. משמעות הדבר היא כי כל פעילות מינית המתרחשת על מטוס צריך להיות מתוכנן ומחושב היטב לפני שהם מתרחשים.

בשל הקרבה של הנוסעים במטוסים, קיים גם סיכון גבוה להפצת חיידקים או מחלות מידבקות. מכיוון שהמושבים מנוקים לעתים קרובות אך אינם מחוטאים, קיים סיכון להעברת חיידקים בין שני אנשים אם הם במקרה מקיימים יחסי מין לא מוגנים. זה יכול להוביל למספר מחלות לא נוחות ואפילו מסכנות חיים, כמו גם דיון לא נוח עם בן / בת הזוג שלך, או נסיעה לבית החולים.

בטיחות וביטחון הם תמיד בראש סדר העדיפויות בעת נסיעה, ולכן חשוב לוודא כי כל פעילות מינית נעשית בצורה נאותה. אם נוסעים נסחפים מדי או מפריעים, למשל בעת קיום יחסי מין, הנוסעים המודאגים עשויים להתריע בפני הדיילים האחראים על הביטחון ובטיחות הנוסעים. זה עלול להוביל לבעיות אבטחה ועיכובים, אשר לא תהיה חוויה נעימה עבור המעורבים או אלה רק מחפשים להגיע ליעדם בזמן.

בנוסף, לחברות תעופה רבות יש מדיניות "ללא מין", כך שנוסעים העוסקים בפעילות מינית במהלך הטיסה מסתכנים בירידה מהמטוס או במעצר ברגע שהם נוחתים. זה עלול לגרום להליכים משפטיים ארוכים ומתסכלים או אפילו לעמלות כבדות שעלולות להפריע לכל פעילות או טיול מתוכנן. טיסה יכולה להיות מצב מלחיץ, אבל עיסוק במין במהלך זה יכול לקחת את זה לרמה אחרת.

לסיכום, למרות שחלק מהנוסעים עשויים להתפתות לקיים יחסי מין במטוס בשל הפרטיות וההזדמנות שהוא מספק, האמת היא שהוא מגיע עם סיכון גבוה לבעיות משפטיות, ביטחוניות ובריאותיות שאין להקל בהן ראש. טיסה יכולה להיות חוויה מהנה אם עושים אותה נכון, והנוסעים צריכים לשמור על הפעולות שלהם כדי שהנסיעה שלהם תהיה נוחה ונעימה ככל האפשר. 

מוטב לא להסתכן, ופשוט לבלות עם נערות ליווי במרכז