אם אתה מטייל מושבע או חובב חוצות, אז בטח שמעת על הרי אורל, רכס מרהיב המשתרע על פני רוסיה. הרי אורל מציעים כמה מחוויות ההליכה המדהימות ביותר שתמצאו אי פעם. מנופים עוצרי נשימה ויערות עבותים ועד חוויות תרבותיות ייחודיות, טיול להרי אורל יגרום אפילו למטיילים המתחילים ביותר להתאהב בחיק הטבע.

טיול רגלי בהרי אורל הוא הרפתקה בפני עצמה, שכן השטח נע באופן דרסטי מהרים מושלגים לשפלה שופעת לגבעות מתגלגלות. האקלים של אורל הוא גם מגוון למדי, אז תלוי מתי אתה מבקר, אתה יכול לחוות טמפרטורות מ -28 ° C בחורף עד 20 ° C בקיץ.

לא משנה איזה סוג של שטח או אקלים אתה מחפש, הרי אורל יספקו את זה. למעוניינים בטיול נינוח יותר, הרי אורל מלאים בפארקים לאומיים מדהימים עם המון משטחים שטוחים ושבילים מיוערים. מצד שני, אם אתם מחפשים חוויה מחוספסת יותר, יש שפע של שבילי הרים מחוספסים וסלעיים שתוכלו לחקור.

הרי אורל מציעים גם כמה חוויות תרבותיות מדהימות. אתה יכול ללמוד הכל על ההיסטוריה של האזור על ידי ביקור ציוני דרך היסטוריים שונים לאורך המסלול שלך. בנוסף, הרי אורל הם גם ביתם של מגוון תרבויות מסורתיות שיכולות לתת לכם תובנה ייחודית על האזור.

טיולים רגליים בהרי אורל הם דרך מדהימה לראות את אחד הרכסים המלכותיים ביותר של רוסיה. בין אם אתם מטיילים מנוסים או רק מתחילים לחקור את חיק הטבע, טיול להרי אורל בטוח יספק לכם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. אז אספו את הציוד שלכם והתכוננו להתחיל את ההרפתקה שלכם! ואם ההרפתקאות שלכם ברוסיה עשו לכם חשק לבלות עם בחורות רוסיות יפות, מזל שבארת לא חסרות. 

תוכלו לבקר נערות ליווי במרכז, שם תוכלו למצוא יפיפיות מרוסיה. תוכלו לספר להן על הטיול שלכם בהרי אורל.