טאיפיי היא עיר שמשדרת מגוון קולינרי. החל ממאכלי רחוב סיניים מסורתיים, דרך אטריות בקר מלוחות ועד למאכלי הים הטריים ביותר, הנוף הקולינרי של טייוואן מגוון ומרגש באותה מידה שהוא טעים. ובעוד הזהות הגסטרונומית של האומה מושרשת היטב במטבח הייחודי שלה, העיר טאיפיי גדושה באופן מפתיע במנות מערביות מסקרנות. מהמבורגרים כל-אמריקאיים ועד טאקו מקסיקני מעורר תיאבון, לטאיפיי יש משהו שיספק אפילו את פלטת הצבעים המערבית האנין ביותר.

לחובבי המבורגר מושבעים, אין מקום טוב יותר בטאיפיי מאשר בראסרי, מזללה אופנתית שמגישה ארבעה סוגי המבורגרים שונים וטעימים להפליא. מהבראסרי בורגר המסורתי ועד להמבורגר טקס-מקס המפתה, עם איולי הצ'יפוטלה המעושן שלו, המסעדה הזו בטוח תשמח חובבי המבורגר אניני טעם. בנוסף, בראסרי מגישה גם המבורגר אפנצלר בהשראה גרמנית והמבורגר קזנובה ייחודי בטעם קרבונרה, כולם מגיעים עם תוספת של צ'יפס קייג'ון פריך.

או אולי מתחשק לכם משהו קצת יותר מקסיקני? במקרה כזה, Taqueria La Colonia de los Hijos הוא המקום ללכת אליו. מסעדה פופולרית זו, הממוקמת ברובע Ximending הקוסמופוליטי של העיר, מגישה טאקו (או טורטות) בסגנון מקסיקו סיטי שבטוח ישמחו אפילו את אניני הטאקו המנוסים ביותר. מסעדת Taqueria La Colonia de los Hijos מציעה טאקו מסורתיים, כגון קוצ'יניטה פיביל (cochinita pibil) ולונגניסה (longanisa) (העשויים מכתף חזיר במרינדה ונקניקיות מקסיקניות), כמו גם גרסאות יצירתיות ומודרניות למטבח מקסיקני, כגון טאקו קקטוס טמפורה.

לא כל האוכל המערבי בטאיפיי מוגבל לספקטרום הקולינרי המקסיקני והאמריקאי. מטבח צרפתי ניתן למצוא גם בטאיפיי, ואין מקום טוב יותר למצוא אותו מאשר 14 To Go. מסעדה יוקרתית ומסוגננת זו מגישה מנות צרפתיות קלאסיות, כגון קוק או ווין ואסקרגוט דה בורגון, כמו גם מנות מערביות פחות מסורתיות, כמו ביצה סקוטית ושעועית חמאה ותבשיל פפאיה. כבונוס, כל המנות הראשונות מוגשות עם תוספת של מק אנד צ'יז בסגנון אמריקאי, מה שהופך את 14 To Go לחוויית פיוז'ן קולינרית ייחודית באמת. חובבי פירות ים

לא חוששים: בטאיפיי יש גם שפע של מסעדות פירות ים מערביות. החל ממסעדת Randy's Fish n' Rice עתירת פירות הים ועד לתפריט הים תיכוני הטעים במסעדת The Fisherman, טאיפיי מציעה מגוון רחב של מאכלי ים טריים עם פרופילי טעם בסגנון מערבי. מסעדת Randy's Fish n' Rice מגישה צ'אודר דשן, נקניקיות לינקולנשייר ופיש אנד צ'יפס. מסעדת Fisherman מתמחה במנות דגים יווניות קלאסיות, כגון דורי בגריל עם אורגנו עגבניות, ומרקי דגים טעימים.

עבור חובבי אוכל מערביים, טיול לטאיפיי יכול להיות הרפתקה קולינרית של פעם בחיים. מהמבורגרים וטאקו ועד פירות ים ומטבח צרפתי, העיר היא תערובת אמיתית של מאכלים מערביים אהובים. בין אם אתם מחפשים חוויית סעודה לא פורמלית או מסעדה אופנתית ויוקרתית, בטאיפיי יש משהו לכל חובב אוכל מערבי. אז בפעם הבאה שאתם בעיר, אל תשכחו לחפש כמה מההיצע המערבי המענג של טאיפיי – בלוטות הטעם שלכם לא יצטערו על כך.

ואם אתה לא יכול לעשות עכשיו טיול פודיז לטאיוון, לפחות בוא לאכול משהו טעים אצל נערות ליווי בהרצליה