מחפש לראות איזה סרט טוב עם החברה בסוף השבוע. בא לכם להתכרבל תחת השמעה, להיצמד אחד לשני ולראות סרט? לא יודעים מה לראות בנטפליקס? אולי כדאי לנסות את אחד הסרטים הישנים, אשר בזמנו נחשב לפורץ דרך מבחינת האפקטים. אנחנו מדברים על הסרט שליחות קטלנית. 

שליחות קטלנית הוא אחד מסרטי האקשן מדע בדיוני האיקוניים ביותר בכל הזמנים. הסרט "שליחות קטלנית", בבימויו של ג'יימס קמרון ובכיכובו של ארנולד שוורצנגר, עוקב אחר סיפורו של מתנקש סייבורגי, שנשלח מהעתיד להרוג את שרה קונור (לינדה המילטון) לפני שתוכל ללדת את בנה, ג'ון קונור.

הסרט מתחיל בנרטיב המסביר כי סייברדיין סיסטמס יצרה בעתיד מכונת בינה מלאכותית בשם סקיינט, וכי היא פיתחה תוכנית להשמדת האנושות. בנה של שרה קונור, ג'ון, היה צריך להוביל את ההתנגדות האנושית נגד סקיינט.

הסרט עוקב אחר שליחות קטלנית סייבורגית (שוורצנגר) כשהוא נוסע אחורה בזמן במטרה להתנקש בשרה קונור לפני שהיא מספיקה ללדת את ג'ון. לאורך הדרך, שליחות קטלנית נרדפת על ידי קייל ריס (מייקל ביין), חייל מהעתיד שנשלח להגן על שרה מפני שליחות קטלנית.

שליחות קטלנית הוא סרט אקשן מרגש שיש בו אפקטים ויזואליים נהדרים, סיפור משכנע והופעות מדהימות של שוורצנגר והמילטון. שוורצנגר מגלם באופן מושלם את תפקיד שליחות הסייבורג הבלתי נלאה, בעוד המילטון נהדר בתור שרה קונור הנחושה.

שליחות קטלנית הוא סרט מדע בדיוני קלאסי שעומד על תילו עד היום. הוויזואליה, האפקטים וההופעות שלה זכו לחיקוי במשך שנים. אם עדיין לא ראיתם אותו, אל תחכו יותר – הוא חיוני לכל חובב סרטי פעולה!

ואם אין לך חברה לראות איתה סרטים, אל תתבאס. אתה יכול לבקר דירות דיסקרטיות בתל אביב, שם תרגיש כמו כוכב סרטים. אבל סרטים מסוג אחר…