לא משנה אם יש לך מסגרת קטנה, צורת תפוח או משהו באמצע, בחירת בגדים שמחמיאים לסוג הגוף שלך היא חיונית אם אתה רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך. זה יכול להיות קל להיות המום על ידי כמות עצומה של אפשרויות זמינות, אבל כאשר אתה יודע את הטיפים העיקריים שיעזרו לך למצוא את הבגדים המתאימים לגזרה שלך, אתה תמיד תיראה במיטבך. כדי לעזור לך להפיק את המרב מהארון שלך, הנה איך לבחור את הבגדים הנכונים שיחמיאו באופן מושלם לסוג הגוף שלך.

דע את הצורה שלך – הבנה של סוג הגוף והצורה שלך היא הצעד הראשון למציאת בגדים מחמיאים. אנשים רבים מנסים להתאים לקטגוריות גודל, כגון קטן, בינוני וגדול, אך מונחים אלה יכולים להשתנות באופן דרסטי מחנות אחת לאחרת. עוד לפני שאתם מתחילים לעשות קניות, חשוב להבין את הצללית שלכם, כמו אגס, שעון חול, תפוח וכן הלאה.

שמור על לוח צבעים – ברגע שאתה מכיר את הדמות שלך, אתה יכול לעבור לבחירת הצבעים והדוגמאות עבור פריטי לבוש. שמירה על פלטת צבעים עקבית עבור רוב הבגדים שלך מהווה בסיס נהדר ומאפשרת לך לשחק עם גוונים שונים לעניין נוסף. זה יכול לעזור לך לעבוד חכם יותר במקום קשה יותר כשאתה עושה קניות. הקפידו לעדכן את ארון הבגדים שלכם מעת לעת כדי ליצור מראה מלוטש ומודרני כאחד. 

בחרו בדים שמתאימים לסגנון החיים שלכם – הבדים הנכונים יכולים ליצור או לשבור את המראה שלכם ולהתאים לסגנון החיים שלכם, ולכן חשוב לבחור בבדים נוחים. הימנעו מבדים כבדים כמו ג'ינס, מכיוון שהם יכולים להצטבר ולגרום לגופכם להיראות לא פרופורציונלי. במקום זאת, בחרו בבדים כמו סריג, גופייה וספנדקס לקבלת צללית זורמת יותר. בדים טבעיים, כמו כותנה או פשתן, מהווים בחירה מצוינת עבור בגדים נושמים ונוחים.

חפשו סגנונות מתאימים – לאחר שהורדתם את היסודות, עליכם לקחת בחשבון את הפריטים עצמם כדי להשלים את המראה שלכם. אם אתה מרגיש לעתים קרובות שאתה לובש בגדים רפויים, נסה לחפש פריטים מחויטים יותר שמתאימים יותר לגוף שלך. חולצות קצוצות, מכנסיים עם מותן גבוה וחצאיות חטובות עוצבו כולם תוך התחשבות בסוגי גוף ספציפיים.

אמצו טרנדים – אם לבישת הטרנדים האחרונים גורמת לכם להרגיש בטוחים, אז בכל האמצעים, אמצו אותם! עם זאת, ייתכן שתרצה לבחור סגנונות עדינים יותר אם אינך מרגיש בנוח ללבוש פריטי אופנה מוגזמים. אם את מחפשת לבזבז על פריט אחד שמשלב טרנדיות ועל-זמניות, אז שמלה שחורה קלאסית או בלייזר פשוט יכולים להיות אופציות נהדרות.

אקססוריז  – כדי להוסיף קצת אישיות למראה שלך, שקול לאבזר את התלבושת שלך עם תכשיטי הצהרה, צעיפים מסוגננים או סרטי ראש. נגיעות גימור אלה יכולות לעזור לקשור את המראה שלך ולגרום לו להיראות שיקי ומגובש יותר. בהתאם לאירוע, בחרי כמה אביזרים שהם גם אופנתיים וגם מתאימים לאישיות שלך.

אל תשכחו סיכות בסיסיות – כמה דברים בסיסיים בהישג יד הם דרך מצוינת להפחית את הלחץ כשמדובר בהלבשה יומיומית. מכנסי ג'ינס, טי וסוודרים הם כולם ורסטיליים להפליא וניתן ללבוש אותם בנפרד וביחד כדי ליצור מלתחה מקיפה. הקפידו לקנות פריטים איכותיים ולהשקיע בפריטים שהם נצחיים וקלאסיים.

לא משנה סוג הגוף שלך, אתה יכול להשתמש אלה טיפים בגדים כדי לעזור לך להרגיש במיטבך. מהבנת בחירות הצורה והצבע שלך ועד אקססוריז, ככל שתביני יותר את גופך, כך תוכלי להלביש אותו טוב יותר. היו יצירתיים ותיהנו מהתהליך – תופתעו לגלות עד כמה הסגנון שלכם יכול להתפתח בעזרת כמה שינויים בלבד! ואם אתה גבר סטייליסט שמחפש נערות בסטייל ברמה שלך – נערות ליווי ברמת גן הן מהליגה שלך.